UmayDuruMom Kızlar 5+4de keseyi gördüm boyu 11.88mm idi normal mi? Haftana göre geri veya ileri denmedi ilk öğrendiğimde kan değerim 445,9 Du doktor 4 buçuk haftalık dedi programa göre de 4 buçuk haftalıktı 5+4 e göre kese boyu normal mi?
Islim123 UmayDuruMom canım kese boyunun bir önemi yok doktor kötü bir durum gorseydi mutlaka söylerdi endiselenme
Bus_ak18 UmayDuruMom benim kâğıtta 8.1 4.4 yazıyo canım bugun 6 haftalık oldum normal sanıırm değer. Çünkü bana doktor kesen güzel gelişmiş bi sıkıntı yok ddi🤗
Ruyaaa UmayDuruMom kese boyu degilde sekli onemli duzgun konumlanan kese yeterli :) onemli bisey olsa doktor soylerdi ilk gebelik heyecan herhalde :)
UmayDuruMom Bus_ak18 bizede herhangi bir şey demedi 2 hafta sonra gel dedi biraz önce bir postunu gördüm son regl 13 ocak galiba benimde öyle bebeğim 6 haftalık🤭😊😘
Bus_ak18 UmayDuruMom evet bikaç kişi var aynı gün sayıyoruz çok sevindim kuzum😚😚 süreci beraber takip ederiz çok sevindim
Bus_ak18 Ruyaaa evet netten baktım bu yazıya kese dışı armut şeklini alırmıs ve kesenin konumu vs önemlymis. Demekki doktor bi sıkıntı görmemiş bizde canım çok şükür UmayDuruMom
UmayDuruMom Ruyaaa daha önce düşük yaptım bunları yaşayamadık 😊 şekli daha çok küçük olduğu için daireydi