RazvzanurunAnnesi Kizlarr ayaklarimmm cok sisti ve kıpkirmizi oldu acayip sızliyo napsam biraz rahatlarim 😤
NNeslihaNN dün bende çok gezdim şişti ayakkabı acıttı eve gelince yıkadım soguk suyla ayaklarımın altına bide minder koydum uzanınca düzeldi🙂
aimra Ödemden kaynaklıysa eğer salatalık yemek ödem attırıyormuş. Ama tuz atmadan yemek şartı ile tabiki )))