hulya-68 Bende 38. haftadayım doktorum hareket ediyor mu dedi bende evet baya dedim o iyi o zaman dedi meraklanmayın
ErvaAsel Bizde 38 + 3 olduk bizimki de çok hareketli hala ses yok kızlar gününden eksik olur diyorlar ama ne biliyim
Degisken Biz iki komşu hamileydik o çok hissederdi ben hiç hissetmezdim . İkimizin çocukları da 38...39 da doğdu.onun ki çıktıktan sonra da hareketliydi benim ki sakin:)