perde varken 27 haftalık erken doğum yaptım bebeğim vefat etti ,tekrar bebek düşünüyoruz Rahimden septum perde ameliyatı oldum histereskobi ile aldılar , 3 ay geçti hiç denemedim yapmayı iyice iglesmek sitedim ama sonrasında nasıl olacak hamilelik çok merak ediyorum bir sorun olurmu bu ameliyatı olup da hamile kalan arkadaslar yardımcı olursa çok sevinirim