yldzpnaar96 13 ünde cinsiyet öğrenicem inşallah sizin nasıl gidiyo hazırlık yapan varmı 4. Ayda kıyafet oda vs.
Bebisim12345 yldzpnaar96 benn😅kizim olucak direk biseyler almaya başlafim valla tutamadim kendimiiii🥰
Aleynaerbasss yldzpnaar96 bEn indirim de oldukça hoşuma giden kıyafetleri alıyorum yavaş yavaş tamamlamak hem bütçe açısından çok yormuyor yemde ilerleyen aylarda ağırlaşacağım için kolaylık olacak inşallah
Buket1990 Erkek olacağını 2 gün önce öğrendim ama ilk olduğu için nereden başlamalıyım bilmiyorum şimdilik sadece bakıyorum nisan Mayıs gibi başlarım herhalde
Aleynaerbasss yldzpnaar96 benim eşim mobilyacı kendisi bizim odaya sığacak şekilde bir beşik ve dolap yapacak en azından 2 yaşına gelene kadar oda yapmayı düşünmüyorum
Nefesimmom yldzpnaar96 1.5 yasında kızımın odası var büyüyen beşikli. 6 ayına kadar da ikinciyi park beşikte yatırcam sonra bı yatak alırım diğerine aynı odayı paylaşırlar büyüyünce ayırırım odalarını