Esensss ben 17+2 hamileyim ve şimdiden biberon emzik vs gibi ufak ufak bişeyler almaya başladım bile hatta geçen oğlan olacağını öğrendim koştum gittim kıyafet aldım 🙈 ben fazla heyecanlıyım dayanamıyorum galiba beklemeye 😁 ama bu ay heryerden indirim vardı ayın sonunda bebek arabasını bile alabilirim ebebekte bu indirimi bi daha bulur muyum bilemediğim için 🙊🙈 6martta da BİM’e çok güzel bebek eşyaları geliyor haberiniz olsun 🙃 30tl anne bebek bakım çantası bu fırsat kaçmaz diyip gördüğümü alıyorum hahaaa 😅