Merhaba, bugün bir konu daha açmıştım hafif lekelenmem oldu diye. Doktorum nst istedi, sancım çıktı. 70’e kadar çıkmış. Hiçbir şey hissetmiyor musun dediler hayır dedim. Hiç açıklığım yokmuş. Ama erken doğum riski olabilir diye serum ve ilaca başladılar. En azından bu gece buradayız, nst devam edecek. İnşallah doğum moğum gerekmez henüz, 35+0’ız daha. Benim gibi sancısı çıkan oldu mı acaba? Bugüne kadar her şey yolundaydı, hiç erken doğum riski görülmemişti. İçinizden gelirse bana ve bebeğime dua ederseniz çok memnun olurum.