Agrım çok fazla bel ağrımdan duramıyorum. Bu hafta da bu normal mi gittikçe bu agrım artacak mi yoksa hafta hafta belirtiler degisiyo mu genelde daha önce hamile olan hamile olup bu haftadan geçmiş olan hamişlerimiz sorularıma yanıt bulmama yardımcı olur musunuz 😔🙄🙏🙏