Kızlar iyi akşamlar herkese
26 haftalık oldum bugün yataktan kalktığımdan beri sırtımda belimde Bi ağrı var ve kasıklarıma vurmaya başladı ama kanamam VS yok olmadı çok şükür bu haftalarda olupta böyle şikayetler yaşayan varmı acaba? Genelde bu haftalar erken doğum riski olabiliyormuş bu sebepten biraz korktum ilk gebeliğim.