Ebruuu25012020 Merhaba , tüp bebek ile 6+5 hamielyim kalp atışını duyduk. doktor progestan iğneyi birak sadece crinone jel kullan dedi ama iki gündür sıktığım bütün jel peynirimsi büyük parçalar halinde dışarı dökülüyor bu normal mi ...
Gizembayb Ebruuu25012020 normal canım daha sonra renk degiştiryo birde kalıp kalıp düşüyor ben banyoda yıkanırken elşme topak halinde krem rengi geldi cok korktum aile hekimim bayan normal dedi bırakınca 2 haftaya geçer dedi