Cyla2014 Merhaba hanımlar daha önce oğlumda tahminler tuttu buna da var mı tahminler 🙃 https://hizliresim.com/mR8PZY
Cyla2014 Mom46 evet benim değil bir arkadaşımın ☺️ Oğlumda bende keseyi attım herkes oğlan dedi tuttu 🙃
Yenianne_ 13haftalig hic cinsiyet merakim yok bazen hayretle izliyorum gebeleri ikiside evlat ya birisi rahmet birisi bereket Rabbim hangisini nasip ettiyse ve bize hayırlı gördüyse odur sukredin ve sabredin...
Mom91 Yenianne_ bende çok sabırsızlanıyorum öğrenmek için Rabbim affetsin baştan beri böyleyim ilk gebeliğim ondan mı bilmiyorum ama 🤷♀️ İnşaAllah sağlıklı sıhhatli olsunlarda tabiki Rabbimin mucizesi ve emaneti😍💕❤️