Fdn2114 12.haftalarımdı sanırım benimde olmuştu canım benimki enfeksiyon kapmış ama kanlanma sulanma vardı ve gözüm kapanmıştı. Gece yatarken temizleyip yatıyordum sabah kalktığımda hiç açılmıyordu çapaktan yapışıyordu. İnşAllah seninki ilerlemez gözünü temizle bebek şampuanıyla. Göz doktoru bana ilaçlar verdi ama kullanmadım doktorum pek kullanmam taraftarı olmadı ilaçları