Oznurtnc https://www.instagram.com/p/B8mMG5gBwgo/?igshid=pcngmesupw4t Bende kendim yaptım hatta bi kaç tane arkadaslarıma yaptım Doğumumdan sonra inşalalh devam etmeyi düşünüyorum siparişlere
Bbssrraa Gulsahh isim den degil aslında iki ayıcık koymuşsun 2sine de ikiz olmasa neden böyle bişey yapsın diye düşündüm 😃
[silindi] Selocaann https://imgyukle.com/i/n1pBXs https://imgyukle.com/i/n1ppeQ https://imgyukle.com/i/n1pGPt
Deletedmom133 Selocaann kendim yaptim bende canım Taki yastığı https://imgyukle.com/i/n1p4ph Kapı süsü https://imgyukle.com/i/n1GnIp Hediyelik kolanyam https://imgyukle.com/i/n1GFCM Hepsini kendim yaptim fikir olur belki
Tucem Zeyno_ orda bulunan numara anneme ait kendiminkini yazmadım😊şimdi aradım kendisini bilgi verdim😊
Canan9627 Deryaynur valla güvenilir az kaldı 1 2güne elme gecer benm ben görselini ataym istersen ona göre yaptır
Busraeskin Selocaann makrome ipinden yapılanlar çok hoşuma gidiyordu ama fiyatları çok pahalı geldi 130 140 falan bende kendim yapmayı düşündüm ve dün akşam hazırladım çok şükür bence herkes de yapabilir en azından kendi emeğimiz olsun 😍 -