_zehra_ Selocaann https://i.imgyukle.com/2020/02/24/nzobpt.jpg kendim yaptim canım . Burdan bı arkadaşta gördüm , malzeme alıp yaptim, kendin yap çok zevkli oluyor🤗
Bbssrraa Selocaann kendim yapıcak tım keçeden Bi ablam daha erken davranıp hediye yaptı 🥰 bence kapı süsü güzel yapılmalı bebegim 2 yaşında dogum dan beri kullanıyorum. Odasında asılı suan çok şık duruyor 🥰
Beyza44 Senarslanceliktas 220 lira ışıklı iki isimli ama fiyatlar değişiyor tek isim çift isim ışıklı ışıksız diye bilginiz olsun
Minikmucizem13 [url=https://hizliresim.com/oyzrzQ][img]https://i.hizliresim.com/oyzrzQ.jpg Bn kendim yaptm gören herkez cok begendi 🥰👌🥰💙
Beyza44 gozdem06 220 lira ışıklı iki isimli ama fiyatlar değişiyor tek isim çift isim ışıklı ışıksız diye bilginiz olsun
Merryy Senarslanceliktas Ebruu11 Tugceonal isimliği boyasız olarak 12 TL’ye yaptırdım kızlar Kargo hariç https://instagram.com/tasarim_hanem?igshid=1rbmgsdooch9y bu siteye yaptırdım ödemeyi yaptım iki gün sonra geldi hemen ☺️
Beyza44 Cz34 220 lira ışıklı iki isimli ama fiyatlar değişiyor tek isim çift isim ışıklı ışıksız diye bilginiz olsun
Senarslanceliktas Merryy çok güzel tahtayı nerden aldınız ortadaki isimliği ne kadara nerde yaptırdınız