Sevil1998 valla canım doğuma çok az kaldı kilo alimim durdu gibi bisey toplam 12 kilo aldım hatta doktorum balık etliyim 65 kıloyum her gittiğimde uyardı bak çok kilo alma diye allaha şükür çok kilo almadım ama her aclik hissettiğimde ya süt içtim ya meyve yedim ya yoğurt yedim öyle abur cubura düsleşmedim hiç 33 34 den sonra kontrol çok önemli bence çünkü geceleri gerçekten aclıgıma uyanıyordum salsam dünyaları yerdim ekmek falanda çok yeme çünkü çocuk gerçekten hiç ekmekten birşey almıyor