Aslihansan Hanımlar ben 6+5 haftalığım ve bi kaç gündür acayip mide bulantısı baş ağrısı yaşıyodum. Hatta 1 haftadır hiçbişey yiyemiyodum Bugün hiçbir belirti yaşamadım sanki hamile değilmişim gibi sizce normal mi ya bebişe bişey olmuş mudur 😣
Missipi Aslihansan Canım sonsuza kadar sürecek değil ya sıkıntıların. 9 ay boyunca kimse hergün bunları yaşamıyor. İlla ki bi yerde bitecek şikayetlerin. Ben mesela hiç yaşamadım bu şikayetleri ama bebegimde çok sağlıklı çok şükür. Bence içini ferah tut gayet saglıklıdır
Aslihansan Missipi canım ben ilk hamileliğimde böyle bişey yaşamadım o yüzden sordum. Benim bulantılarım başladı ve 3. Aya kadar hiç kesilmeden devam etti. Yani bu ilk hamileliğim olmadığı için ve başıma gelmediği için garipsedim.