Gizmi Kızlar bacak ağrım olduğu için bugün nöbetçi doktora gittim kendi doktorum yoktu bebek büyümüş gelişimi gayet iyi ama kese etrafında kanama var dedi 😢 iğne verdi çok korkuyorum 8+4 haftalığız bunu yaşayan var mı aranızda
Vhdeucr42 Gizmi canım bende 10 haftalıkken yaşadım benimde kese etrafında kanama var dedi Protestan ve prolutan iğne verdi kullandım çok şükür şuan 13 haftalığım bebeğim ve ben iyiyiz kanamam yok çok şükür içini ferah tut kötü düşünme inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebeğini 😊
Sibellllo Gizmi evet bende yaşadım 4 haftadan basladı 16 haftaya kadar devam etti sürekli iğne ve hap kullandım hep yattım çok sükür geçti mümkğn oldugunda kaşkma yat kanamaşarım geçene kadar ilaçlarını ihmal etme gçeer Allahın izniyle
Gizem3410 Gizmi benimde 5+5 haftalıkken kese etrafımda kanamam vardi progestan fitil kullandım 8.haftamda gittiğimde geçmişti kalp atışlarını duymuştum şimdi de 33 haftalığız korkmayın geçiyor Allahın izniyle :)
zuzus Gizmi benim de oldu ne yazıkki biraz korkutuyor yaşarken ama tedavisi kolay ben de Progestan kullanmıştım günlük 400mg fitil olarak kullandım her gün ortalama 15-17 günde topladı bende inşallah seninki de hemen iyileşir canım Allah sağlık versin bebişe de sana da
Elfydr Evett Malesef bende de oldu. Merak etmeyin dikkat edin dinlenin progestan vermişti bana da doktorum
gamzeyasin Canım benim de oldu prgstn hap kullandım hemen toparladi.Doktorum bana ilacini al ve hastanede gozetim altindaymissin gibi esofmanlarini giy yat baska bsy yapma dedi.Cok şükür gecti Rabbim evlatlarimizi bizlere bağışlasın inslh korkma dinlen bolca 🤗