BayramzlemFirat Sinemaziz07 miktarı çok mı canım benimde su gibi geliyordu baya korktum meğerse su değil akıntıymış ama su gibi 38+4 üm şu anda hala suyum iyi çok şükür ama sen doktoruna git muhakkak
NeslihanPiaAbac Sinemaziz07 benzer bir başlık var gün sayısıda aynı 31+4 ki bende aynıyım.O anne doktora gitmiş kontrol olmuş ben henüz gitmedim ciddi bi sıvı miktarım yok çamaşırım ıslanıyor sadece eğer sizin yoğunsa doktorunuzla konuşun bence.benim artarsa arayacağım mutlaka ama artmazsa gaftaya kontrolüm var onu bekleyeceğim.
Beyzaelik Bende 32+6yım bende oluyor o. Arar ara çok olmasa da su gibi geliyor. İdrar kaçırması diyor doktorum ama idrar gibi değil sanki..
Sinemaziz07 Kontrolüme 2 gün kaldı biraz daha beklicem anlamaya çalışıcam . Çamaşırım ıslanıyor. Çok fazla değil normal. İdrar kaçırması olsa anlarım. Daha önce olmuyordu. Sürekli çamaşır değiştiriyorum 😔 inşallah kötü bişey değildir
RazvzanurunAnnesi Sinemaziz07 ya benim de ayni birden boyle sıvı akiyor hissediliyo zaten akınti gbi geliyor bende doktoruma gtmeme var egr ögrenio de yazarsanz sevnrz 🤗