Fatmanuromer Haftayım kızımın ismi yok hiç bir hazırlık yapamıyoruz lütfen isim önerin. Anlamı güzel ve geleneksel olsun istiyoruz Elif ve Zeynep dışında onlar gibi bir isim 😔 babası mina Lina lila luna mila mira liva liya vs isimlerden nefret ediyor uydurma gibi geliyormuş
OzgeSelcuk Fatmanuromer kızım olacak adını Zehra Asya koyacağım 🌺 Düşünebilirsin. Bende öyle isimleri sevmiyorum geleneksel isimler daha iyi bence..
Filiztugrul_07 Fatmanuromer bende kizima isim bulamiyorum esim oyku istiyor ben kararsizim belki banada fikir olur 😊
Zeynepkuzu çok beğeniyorym bu isimleri asel mina. - inci hüma - berinay - selin - mihriban bunlar çok hoşuma gidiyo ailemizde de var anlamları da güzel
Oykutoskuzey Fatmanuromer benim büyük kızımın adı öykü 💕 şimdiki kizimada ada koyucam. İlk ilay ada düşünüyordum banada sacma geliyor değişik isimler bide bu çocuklar yaslanacaklar nene dede olunca değişik isimler hoş olmaz bence ama herkesin kendi fikri 🥰