Kızlar yarin tam 19 haftalik olacagim bebegimin hareketlerini hissediyorum herşey çok güzel fakat sabahlari uyandığımda ayaklarim ayak bileklerim ellerim ve burnum şiş oluyor bu zamana kadar kiloda almadim hic yakin zamanda doktor kontrolumde yok zaten olsada normal diyip ilgilenmiyor var mi aranızda eli ayagi şişen neden olur sizce 🤔