Sizlere bir sorum olacaktı kafam okadar çok karistiki
Ben ücretli öğretmenlik yapıyorum bugün itibari ile 32. Haftami doldurdum. Doğum iznine ayrılırsam direk çıkışını verecekler ve doğum parası alamayacağım. Bende bu hafta rapor almak istemiyorum çıkış verirlerse başka yerde çalışıp cikisimi doguma kadar vermeyecek bir yerle anlascam doğum parası hakkımı alabilmek için .32. haftada doktordabn çalışabilir yada çalışamaz raporu almak zorunda mıyım.diger iş yerine girişim olduktan sonra çalışabilir yada çalışamaz raporu alsam olurmu ?