Busbusvehashas Bernayksl ben totalde 7.5 kilo aldım çok aktifim çok dinamiğim gittim çalışabilir raporu da aldım ama şekerim diyetle dengede duruyor azıcık kaçırsam fırlıyor bebek mmuhtemelen ondan kilo alıyor hiç istemiyorum kilolu bir bebek 😞
Bernayksl Busbusvehashas bende aşırı yiyorum hep bebeğe yarasın diye ugrasyrm kendim 10 kilo aldım 67 kiloyum şu an bende kilolu olmasından yana değilim ama anne yüreği işte 🙂