Kuzey88 Kızlar ben 40 haftaya girmek üzereyim hiç yalancı sancı da yaşamadım herkes yaşıyor mu bunu ben mi fark edemedim acaba nasıl bişey neye benziyor yaşayanlar aydınlatabilir mi
Medine_1992 Kuzey88 canım adet sancısı gibi önce beline agrı giriyor sonra karnın sertleşiyor ve kasığa batma oluyor bende bu sekilde iken nst de sancım 100 lere cıktı
Smyyykvll Bende 37+3 günlük gebeyim bende o sertlesmenin harici hic agri falan hissetmiyorum neden oluoki acaba 🙄
Azrafatmatuana Medine_1992 bende 38 deyim yer girgilayarak emekleyerek yerde dolaştım döndü sonus baş gelis