Zemree28 36+2 yim bendede var sanırım sancı değilde bebek başka yaptığı için oluyo öyle okudum çoğu yerde
Basakasaf Bende de var 38+1 aşağı doğru baskı oluyor bayaasertleşiyor karnım korkuyor kendini uvalayınca sertleşme geçiyor