Merhaba arkadaşlar yarın 39. Hafta da bitiyor son iki üç akşamdır karnım inanılmaz sertleşiyor böyle nefesim kesiliyor başka bir ağrım belirtim yok.
Bu sertleşmeler yalancı kasılmalar mı? Bu durumda doğum yakın mı sizce ?
Ben sürekli yürüyorum, squat merdiven çıkma ... ama karnım çok yukarıda ve sanki son 10 gündür iyice karnım büyüdü.
teşekkürler şimdiden