beriliceannesi Ege üniversitesi sezaryen doğumda 1 gece hem anneyi hem bebeği yoğun bakımda yatırıyor , bir gece de serviste yatırıyor diyorlar. Doğru mu? Yoğun bakımda Yanımda kimse kalamaz da