Kızlar dün nst de hafif sancılarım çıktı 35.haftadayız bugunde kontrolum vardı çatı muayenesi yaptık vajinal ultrasonda baktı 1cm civari açılma varmış 15 günlük bir süre var 37 yi doldurmamız lazım dedi bebeğin gelişimi kilosu Gayet iyi dedi doğsada fazla sıkıntı çekmez dedi ciğer geliştiriciden son dozu biraz önce yaptırdık progestan vajinal fitil uygulayacağız bol yatacağım bunları kullanıp 37. haftalara kadar doğum yapan oldumu? sağlıcakla Alalım kucaklarımıza inşallah🤲🏻🤦🏻♀️ hayırlı sağlıklı Doğumlarımız olur inşallah Stres yapma dedi ama ben üzülüyorum ağlama bile isteğim oluyor doktorda üzülecek birsey yok dedi ama ana yüreği işte