ayse3993 İki gün önce sezeryan oldum.bugun hastaneden ciktik doktor üç tane ilaç yazmış ikisi emzirmede kullanilmaz yazıyor arkadaslar sizce kullanmalı mıyım sizler neler yaptınız
isimsizbebek ayse3993 doktor dediyse kullanın. İlaçların çoğundq aynı şey yazar. Bana da antibiyotikle parol verdi