Bugün kontrol de dr um suyun azalmış prş gel bakalım eger su azligi devam ediyorsa suni vereyim tutmazsa sezeryan a alırım dedi. Böyle birşey yaşayan var mi. Herşey güzel gidiyordu kendi sancimi bekliyordum baski da baslamisti biraz biraz cati da agri sok oldum bugun . alttan sızma vs de yok