Ipek_ozsyhzry PrensTaha sağlıcakla al kucağına canım programa göre 35 günümüz var ama erken doğum riskim var normalde mart sonu doğumum ama ortalarında olma ihtimali var o yuzden günümü bilmiyorum😂😂
PrensTaha Ipek_ozsyhzry amin canım inşallah:) her an gelebilir o zaman 😍 sağlıkla gelsin mis kokulu inşallah
Ipek_ozsyhzry PrensTaha ay inşallah canım :) aslında bi 15güncük risk süresi var 15gün gelmesin aceleci kızım😂eli kulağında sizde inşallah kucağınıza alın
arslanmerve57 PrensTaha elbette olmaz mı karnımda bile böyle çok seviyoruz eşimle diyorum Allahım çabucak geçsin vakit de doyasıya kucağımıza alıp koklayalım 😍 Amin inşallah tüm bebişlerimiz 🐣
PrensTaha arslanmerve57 bizde öyle valla Allah bu duyguyu bizi yaşattığı için çok şanslıyız bu duygu çok bambaşka bir şey 🤲🤲😍
PrensTaha arslanmerve57 amin amin inşallahhh. Allah herkese bu duyguyu tattırsın. Vatanımıza milletimize hayrlı evlatlar olsunlar inşallah 🤲🤲😍