Newannis 39.haftada bitti bebegim yukarda nefes alamiyorum artik asagda olmasi gerekmiyomu yurus yapiyorum squat falan ama ayni bole olmasi normalmi normal dogum olurmu
example Newannis aynıyız benim yarın 39 bitiyor karnım çok yukarıda rahat oturamıyorum sürekli sırtımı yaslıyorum koltuğa bizim kızın gelesi yok