Glsm3553 ben pijama takımıı alt üst koydum önden düğmeli almıştım bebeği emzirirken rahar oluyor 2 tane pijama takımı koymuştum kendime fazladan alt ve üst de almıştım çünkü lohısalıktan dolayı çok terleniyor. Beneğe de ben ilk doğduğunda giydirsinler diye 5li zıbın seti verdim 1 tane de orta kalınlıkta kundak koymuştum ayrı yeten valiz de yaptım içine bebeğe yine 5li zıbın seti koydum normal zıbın da koydum ilk verdiğin kıyafetlerin arasına 2 tane bez koyabilirsin ama ayrı yetenvaliz yaparsan bir paket bezin hepsini koy çünkü sürekli kaka yapıyor değiştiriyorsun