23+3üz bugün. pek sıkıntım şikayetim yok ama 10 gün önce gittiğimde kilosu iyiyken vucudu 4 gün geride cıkmıstı onu kafaya takıyorum sürekli. ya daha da gerilerse diye? 2 haftaya kadar normal aslında ama insan kafaya takıyor işte. onun dışında herşey iyi elhamdülillah. hazırlıklar baya bitti sayılır ☺️ sizde nasıl durumlar?