Arkadaşlar trabzonda imperial kadın doğuma gidiyorum ayşe hanıma memnunum 1 defa gittim zaten. Bu ay sonunda gidecegim tekrar siz ne kadar ödüyorsunuz girişte 85 verdim sanirim ilk sefer . Ikili tarama ultrason vs ayri ücretmi bilgilendirimisiniz oma gore gittigim zamanlar yanıma para alacagim 10 haftaligim simdi. Kalp atışını duymaya gittim sadece