Sezeryan doğum yapalı 2 hafta oldu hala psikolojik olarak iyilesemedim bisey olacak enfeksiyon kapacak dikisim açılacak diye cok korkuyorum bugün doktor kontrolum vardi iyi dedi ama icim bi türlü rahat etmiyor kafaya takmaktan psikolojim bozulacak yüzüm gülmüyor bi türlü ne zaman rahat etmeliyim bu sorunlar ne zaman kalkar dikişlerde açılma olabilir mi lütfen yardımcı olun kızlar