Kabızlık ıcın napabılırım😔😔😔
Nare20 bol sıvı tüketmek lazım bide haraket etmek 😊
Nare20 kayısı ye yada kayısı suyu al marketten onu iç cnm bire bir 😊😊
Nare20 kayısı kurusu varsa al hoşaf yap çok faydasını gördüm ben
Nare20 mercimek koftesi yapip yiyorum 😅😅😅
TSK ederim cnm ❤️
Nare20 bol acı 🤭