Tatilcimcime Nerde yaptırdınız birde başka aşı oldunuz mu?Doktorum tetenozun olması gerektiğini ve bunun için sağlık ocağından yaptırmam gerektiğini söyledi.
bebekkaradag Tatilcimcime Kaçıncı haftada oluyor acaba? 🙈 Bana henüz bir şey demedi ebe. 16 haftalığım🙈
cimennbayann Tatilcimcime ben olmadım benim gittiğim hastane önermedi canlı virüs taşıyor diye ama sağlık ocağında da taşımıyor dediler ben yine de yaptırmadım hastaneden yaptırma dedikleri için
MehtappMiraa Ben bugun oldum 24 haftalık hamileyim hemşire çok geç kalmışsın 20 . Haftada yapmamız gerekiyordu dedi 1 ay sonra 2. Dozu yapacak , sağlık ocağından cok aradılar ama ben önemsemedim biraz araştırınca yaptırmak gerektiğini gördüm .
Denizannesi Bende bugun oldum ilk dozu 21 haftaligim digerini 27 nisanda yapcaklarmis 2 doz yapiyoruz fakat ilk.hamileliliginz oldugu icin daha sonrada 5 doza tamamlarsanz diger hamileliklernizde vurulmazsiniz dedi eli de cok hafifti sagolsun ne agrim var ne bisey cok sukur🙂
MinikMucizem42 20.haftada yaptirdim.genelde o haftada yapiyolar bebegin hareketini hissettiktensonra yapiyolarmis.24.haftada 2.doz icin gel demisti ama ben gitmedim
Miniminilina Ben özelde yaptırdım eczaneden alıp,sadece tetanoz vuruldum.sağlık ocağında yapılanlar tek tetanoz degil tetanoz+ başka bir hastalık ismi söyledi doktorum.ona gerek yok dedi.bizde özelde yaptırdık öyle olunca.
MehtappMiraa Zhdsngz yani belki size özel bi durum olabılır herkes 20. Hafta diye bahsediyor tüm sitelerde
OzlEmrah Tatilcimcime Canım sağlıkocağında oluyorsun 20 . Haftada ilk doz 24. Haftada ikinci doz söylemişti bana sağlıkocağındaki hemşire. Doktoruna danış olmanı isterse gel yapalım dedi. Benim doktorum yaptırmamam gerektiğini söyledi bende yaptırmadım.