Merhaba kızlar. Benimde bugün kanamam oldu biraz. Adet olduğumu düşündüm. Ama şimdi hiç bir şekilde kanamam olmuyor. Her ay ağrıyla geçiriyorum. En ufak bi ağrı da olmadı. 3. Gündür antibiyotik kullanıyorum 20'lik diş çektirdim. Ama şimdiye kadar adetimde böyle bir durumla karşılaşmadım. Ameliyat olduğumda bi sürü ilaç kullanıyordum. Yine de kesilmemişti. Ne düşünüyorsunuz bu konuda acaba?