Minik_fasulyem35 Kızlar 1 hafta önce doktora gittim kalp atışını duyduk 6+3iken ama doktor bir dahaki muayene gününü söylemedi ne zaman gideyim
Tatlisannedilekk Minik_fasulyem35 cnm ben 8+0hamileyim. 6+0da keseyi gördüm, 6+4te kalp atışlarını duydum, doktorum 8+5e gün verdi bu tarihte kontrole gel kalp atışlarını daha güçlü duyarız dedi😉
Minik_fasulyem35 Tatlisannedilekk benim doktorum Bi şey demedi o zaman bende haftaya gideyim bu gün tam 7 haftalık olduk 🙂
Tatlisannedilekk Minik_fasulyem35 aynen cnm doktorum dedi zaten 8.haftanda gel sonra artık ayda 1gelirsin diye😉