mom101 Tugceduru sadece adet sancısı gibi oldu normalde adet oluncada belim ağrımaz şimdide adet olunca nasıl oliyoraa öyle
prensannesi_ mom101 cnm benimde öyle geliyordu çok şükür bisey olmadi ama doktorum hemen progestana başladı keseyi görünce sende bi doktora görün ne olur ne olmaz diye biz başlamıştık benim 2 düşüğüm olduğu için başladık
Cemremmm Doktora gıt hemen korkma yerlesme kanamasıda olabılır ayaklarını uzat dınlen ama ıhmal etme ben ısım yuzundrn gıdemedım dusurdum sen sımdı sakın ol dınlen ve bı doktor arastır nereye gıdebılırsın
mom101 Cemremmm ara sıra kasık ağrım ve peçeteye sildiğim zaman tutuncu ve sarı renk geliyor birde ben adet olacağım zaman karnımda çok fena kurultu olur şimdide var işte en çok onun için korkuyorum
annee27 mom101 canim degerin normal.olup olmadigini kimse bilemez onemli olan 2 gunde bir 2 kat artmasi 2 gun sonra bidaha kan ver ve yukari asagi hesap et korkma ayaklarini uzat yat fazla yorma o turuncu pembemsi leke icin doktora git
annee27 mom101 canim bende de oldu o enfeksiyondan dolayi bi hekime gorun idrar testine baksin sana uygun ilaci verecektir. Ama mutlaka git enfeksiyon dusuklere dahi sebep olabiliyor
Ayten01 Beta hcg değerim 447 çıktı kese ne zaman görülür hesap son adet tarihine göre yapılıyorsa 4+1 oluyor
annee27 Ayten01 d3geriniz 1500 gecince gorulurmus bnm doktorum oyle demisti sonraki haftada bebege bakmisti