Elaaaaa ben de aynaya bakıp bakıp ne kadar çirkinleştim deyip duruyordum. Eşim, saçmalama, sana öyle geliyor diye diye rahatlattı sağolsun. Öyle düşün sen de. 7/24 bulantın varsa mutlaka ilaç al. Ben başta direttim, ilaçsız devam edecem falan diye, sonra baktım su bile içemiyorum, doktoruma söyledim. Ha ilaç yüzde yüz çözüm mü, hayır. Yine kusuyorum yine bulantım var benim ama en azından baya rahatlatıyor. Bulantısız 4-5 saat geçirmek bile o kadar iyi oluyor ki. İlaç kullanıyor musun bu arada?