Elaaaaa Allah yardımcın olsun canım. Evini havalandırmayı denedin mi. Ben kışta kıyamette evin kapılarını pencerelerini açtım, havalandırdım evi hep. Yemek konusunda da dışardan söyledim, yiyebildiğimi yedim. Gebelikten kaynaklanan bir psikoloji bu, depresif hissettiriyor, mutsuz falan. Kendinizi iyi hissedeceğiniz şeyler yapın, temiz havada yürüyüş falan. Ayrıca, emin olun yalnız değilsiniz🤗☺️