emlgny Uykularrr haram oldu artık dön sağa dön sola istediğim pozisyonda bir uyuyabilsem daha ne isterim 😭 özelliklede yüz üstü 🤩
MrTGcE emlgny ayyy evet gelde bana sor bi saga dön bi sola dön her yerim agrıyo yüz üstü yatmaya hasretim 😩
Minaa emlgny ah ben.. bugun yastik siparis ettim bakalim pozisyon almami kolaylastiracak, uyuyamiyorum resmzn ya 🙁 uykudayken acisina uyandim dun zarar verecegim bebegime
MelisOnur Ay valla ben de asla yan uyuyamayanlardanım nasılllll özlüyorum yüz üstü yatmayı 😒 bazı geceler yüz üstü yatmış uyanıyorum doktoruma bi sormam lazım zararı var mı diye 30 haftalık olduk ama karnım çıkmadığı için hiç şikayetim olmadı.
ozgesoy28 Ah ahh eskisi gibi düşünmeden uyumayı yüz üstü tabiki çok özledimmmm ama az kaldı 31 haftalıgız
Pelinnn Biz de 7aylık olduk ama 2aydır çok fazla sancım var ve gram uyku uyuyamıyorum kafayı yemek üzereyim 😳😳😞😞😞
Sevde123 Yaaa ben bazen yüz üstü uyanıyorum ama bilinçli şekilde uyumuyorum öyle ilk kalktığım zaman felaket bi ağrı oluyor 😯 inşallah bi zararı yoktur
Arasinannesi Ben hayatım boyunca hep yüz üstü uyudum başka türlü asla uyuyamadım. Şimdi uykuya dalmak bile o kadar zor ki.. doğurduğum gün bebeği hemşireye verip ben ni yüz üstü yatıp geliyorum dicem neredeyse.🙈
Retina Aynen bende hep yüz üdtü uyurdum şimdi sola dönüyorum bacak arama yastık alıyorum çok rahat uyuyorum 28+ 5 şu an. İlk zmnlar yüz üstü yattım
Huriye3509 Sevda1990 aynen bende alıştım artik yan uyumayi ama geceleri bi sagima dönüyorum bi soluma zorluyor artik kizin beni bizde 35+6 olduk az kaldi hayirlisiyla bi kucagima aldigim günleri gorebilsem yüz üstü yatmasamda olur yeterki bi an önce dogsunda kucagima alayim
Gamzemeryemm Bende çooook özledim geceleri uyuyamıyorum bi sağ bi sol dönmekten 😕😕 sola yattığımda kaburgalarım ağrıyor sağa döndüğümde kalçam ağrıyır 🙄🙄😞😞
Aliasafinannesi Bundan bir sikayetmis gibi bahsetmeyelim bence hanımlar. Şu an bizim yerimizde olmak isteyen milyonlarca kadın var. Çok şükür ki rabbime anne olucaz.
Demir Aliasafinannesi Yürekten katılıyorum.Ah bende hayırlısı ile sağlıkla bebeğimi kucaklasam ne isterim🙂Annelikte uyku lüksü aramak pek mümkün değil zaten,varsın konforlu uyumayalım yeter ki onların rahatı yerinde olsun🤗