160319 Var kardeşim ben. 9. Haftamda 7 8 gün kadar yattim, sonrasinda düştü sonrasinda 15 haftalarımdaydım sanırım yine 3 poztif oldu antibiyotik aldim. Sonra yine takipmettiriyorum ama bir artı pozitif lökosit ile gidiyor. Allah’a sıgınıyorum dua ediyorum kontrol ettirip ilaçlarmi kullanmaktan başka carem yok. Allah Caresizlerin caresidr Senin ile haftamizda bir. Doktorun antiviyotik verirse kullan , inan azalma oluyor Sağlıklı sıhhatli hayırlı tam zamanında dogum diliyorum sanada bizede.