Lütfen psikolojik olarak kendini çok etkilediğini unutma. Artık hamile kalmak istediğimde ilk kez kadın doğuma gittim, ilk muayenemde pko lı olduğum ve zor hamile kalabileceğim söylendi. Kafama hiç takmadım. Bi sonraki ay hamile kaldım. Yani biraz bu işe nasip olarak bakmak lazım. Hep şöyle düşündüm eğer bebeğim olacaksa da olmayacaksa da Allahın bir bildiği vardır. Benim için hayırlı olanı versin. Eğer olmuyorsa siz çaresini arayın tabi ki ama hayırlısını istemeyi unutmayın.