Kızlar ilk hamileliğim bu yüzden sormak istiyorum. 1 hafta önce doktora gittiğimde idrar yolu enfeksiyonu cıktı aksef diye doktor ilac verdi kullandım bugün de şu iki saate yakın bir süredir karnımda şişkinlik sıksık idrara çıkma belimde adet ağrısı gibi bir ağrı var ve ara ara kasıklarda ağrı mide yanması gibi ağrılarım var Doğum sancısı mı yoksa enfeksiyon mu devam ediyor anlamadım bu arada 35+6 günlük hamileyim