Annelik37 canım hemen acile git kan ver hamileyim gebelik testi yaptım ama kanamam var de lekeleri yerleşme kanaması falan diye düşünme sakın düşükte yapıyor olabilirsin çizgiler silik daha çok küçük olduğundan hemen acile git hiç bekletme bak ben böyle bir tane düşük yaptım malesef