Yaklaşık bir haftadır karıın sertliği yaşıyorum bazen düzeliyor ama dünden beri hiç düzelmedi sem sert ve bazen bebeğim sağ tarafa toplanıyor sertlik olduğu sürece karnımda mide ağrısına benzer bi ağrı oluyor endişelenmeli miyim hanımlar yardımcı olur musunuz