Çocukluğumdan beri tiroid hastayım yeri geldi tsh değerimi ölçemediler inanamayıp tekrar test yaptılar sonuçta çok değişen bişey olmadı yıllardır endokrin doktoruna gidiyorum size şu kadarını söyleyeyim endokrin doktorunuz ve kadın doğum doktorunuz ile birlikte düzenli bi şekilde ilerledikten sonra hiç korkmayın sizin için uygun bulduğu dozajı sakın ama sakın atlamayın bu ilaçların düzenli kullanımı çok önemli gerçi biliyorsunuz ama bilmeme rağmen yeri geldi düzensiz kullandığım için değerim 500 ü gördü. Yine de söylemek isterim tabii araya annelik duygusu girince durum değişiyor artık bırakın gün atlamayı saat bile şaşmıyorum ☺️ Size tavsiyem atlamadan kullanmaya devam emin olun dozaj doğru bulunduğunda düşecektir 🙏🏻