suhedakpinar merhaba bayanlar 8 haftalik hamileyim ve kabizlik sorunum var kabizlik sorunu icin ne yapabilirim oneriniz varmi ?
Hasibeee suhedakpinar canım geçen hafta diyetisyene başladım o söyledi; sabahları aç karnına 4 tane kuru kayısı yiyorum ve aynı anda sıcak su içiyorum çok rahatladım. Tavsiye ederim😊
Gamzedngdn suhedakpinar off benim ishal sorunum var 22 haftalık hamileyim ilk günden beri ishal oluyorum 2 günde bir doktoruma belirttim bitkisel bağırsak florası düzenleyici bi ilaç verdi onunla normale döndüm sizde geçmezse doktorunuza söyleyin
DamlaNur29 suhedakpinar bazen aktiva bazen kefir yiyp içiyrm hepsi bi süre işe yarıyor bırakıyrm sonra tekrar devam ediyrm sürekli yapınca hiç fayda etmiyo
brcaky Bol su için en güzel çözüm o bol lifli gıdalar tüketin bence bir fincan türk kahvesi çok işe yarıyor genelde sizin haftalarınızda çok bu sorun yaşanmıyormuş demir ilacından sonra daha da fena oluyor şimdiden vücudu alıştırın düzenli tuvalete çıkmaya
suhedakpinar tesekkur ederim pek fazla su ve bisey yiyemiyorum aşırı derecede migde bulantisi ve istifar etme halindeyim surekli su dan bile tiskinir oldum
brcaky suhedakpinar limon koyun suyun içine ben elma limon koyuyordum inşallah düzene sokarsanız genel olarak başımızın belası bu sorun
PrensTaha suhedakpinar normalde bende hep kabızdım sonra doktor kan ilacı verdi ondan sonra hep ishal oluyorum ama ishalin Karın ağrısı çok fena ya
DamlaNur29 suhedakpinar bide geçen gün bi kuzenimize gittik eşimle ayıptır sökemesi beyaz lahana kavurmustu salçalı yedim onu 2 3 gün beni rahatlattı coj iyi geldi tursu oldugu için galiba e bide lahana sende varsa bi dene ondan yapamıyosan da birinden rica et ben kokudan dolayı yapamıyorum birinden rica ettim yaptılar bakalım yrn gene işe yarayacakmı
DamlaNur29 suhedakpinar bende baya şaşırdım katı yiyodum dedim nasıl oldu düşünün ce dedim tursu işe yaradı herhalde